Продовжувати формувати уявлення дітей про зимні зміни у природі; узагальнювати і систематизувати знання про птахів; розвивати пізнавальний інтерес до вивчення природи рідного краю, виховувати бажання спостерігати за природою і дбайливо ставитися до неї - це все вихователі прищеплюють діткам з раннього віку.
- Дітки, яка пора року настала? (зима)
- Так, правильно. А взимку на дворі тепло чи холодно?
- А як ви думаєте, якщо надворі холодно, то птахам буде легко вижити?
- Правильно, дітки їм буде дуже важко.
- А хто мені скаже, чому? (бо взимку нічого не росте і їм дуже важко знайти їжу).
- Птахи хоч і готуються до зими, але цих запасу харчів дуже мало, щоб прожити всю зиму.
- Дітки, я сьогодні вранці, поставила на підвіконня годівничку. А потім дивлюся на годівничку, а там синичка і снігур. Синичка мені сказала, що прилетіла до нас з самого лісу. Вона здолала дуже довгий і тяжкий шлях, щоб сказати нам, що птахи не можуть собі знайти їжу.
- Дітки, а хто мені скаже, чому так сталося. (бо холодно, зима, насіння засипане снігом, жучки і личинки глибоко під корою дерев)
- А снігур дуже просив нашої допомоги. Він сказав, що тільки наші дітки зможуть допомогти птахам взимку.
- А хто мені скаже, як ми можемо допомогти птахам? ( годівнички)
- А що ми насиплемо в нашу годівничку? (крихти хлібу, зерно, кашу)
- А хто знає, яка найулюбленіша їжа синички? (сало)
- А снігура? (ягідки горобини)
- Снігур і синичка, дуже раді, що у нас такі розумні дітки, і знаєте як потрібно допомагати птахам взимку.
Немає коментарів:
Дописати коментар