СПОСТЕРЕЖЕННЯ ЗА СЕЗОННИМИ ЗМІНАМИ В ПРИРОДІ.
Мета: формувати уявлення про зміни в природі, вчити розрізняти та характеризувати ознаки ранньої осені; виховувати любов до природи.
ХІД СПОСТЕРЕЖЕННЯ

Мета: формувати уявлення про зміни в природі, вчити розрізняти та характеризувати ознаки ранньої осені; виховувати любов до природи.
ХІД СПОСТЕРЕЖЕННЯ
Минуло літо, настала Осінь. На полях і гаях порожньо і сумно. Пташки
відлетіли, Стали дні коротші. Сонечка не видно, Темні-темні ночі.
Загадки:
• Висять на гілці золоті монетки. (Осінні листя.)
• На стелі, в куточку висить сито, не руками збудоване. (Павутина.)
• Без рук, а тче полотно. (Павук.)
Розповідь дітям про прикмети.
Вересень - зоревник, хмурень; холодник і холодень-батюшка вересень, та
годувати здатний, звуть його «заспівувачем осені» і «злато-квітником»; трави на
луках, полях, лісах висихають, жовтіють, і стає золотистою листя дерев і
чагарників.
Вересень - перший осінній місяць. На початку місяця видаються ще теплі
сонячні дні. Небо сяє блакиттю, на ній вчуваються золотими візерунками листя
кленів і беріз. Повітря чисте, прозоре, літають срібні нитки павутини. Такі дні
називають «бабиним літом».
Вихователь задає дітям питання.
• Чому вересень називають «златоцветником»?
• Які дні вересня називають «бабиним літом»?
• Які ви знаєте ознаки
«бабиного літа»?
Немає коментарів:
Дописати коментар